We zijn weer thuis!

29 augustus 2015 - Utrecht, Nederland

Lieve mensen,

We zijn weer thuis! Fysiek, tenminste. De ziel heeft nog even tijd nodig om hier echt te landen. Maar dat zal snel genoeg gaan.

Hoe leeg onze agenda de afgelopen 4 maanden was, zo vol lijkt-ie te zijn in de komende 4 maanden. We gaan ons best doen om de rust van de reis mee te nemen in ons leven hier.

Deze week zijn de kinderen ook weer op school begonnen. Fijn dat ze weer met hun klasgenoten kunnen zijn! Ons werk is ook weer begonnen: de gemeente, MirreMaan, Springwerk... Kortom, het gewone leven gaat weer van start. En heerlijk dat we deze reis met ons meenemen!

Leuk dat jullie met ons meeleefden op dit grote avontuur!

In dit laatste verslag willen we een paar mensen in het bijzonder bedanken. Omdat ze onze reis ontspannen hebben gemaakt.

• Dank aan Dolf die we als huisarts konden consulteren.
  • Dank aan Irith die standby stond om in noodgevallen te vertalen tussen Spaans en Nederlands. Was gelukkig niet nodig!
  • Dank aan Anne en Kim die zo goed voor ons huis hebben gezorgd.
  • Onze auto had ook heel zorgzame pleegouders, dank!
  • En natuurlijk dank aan onze lieve familie, die ons via de app-groepen op de hoogte hield van het Nederlandse wel & wee.

We zijn weer terug!

PS: Kom je ergens twee verdwaalde postpakketten tegen, eentje uit Nicaragua en eentje uit Cuba? Stuur ze dan gerust naar ons. We wachten vol smart op de souvenirs en andere spullen!

1. Léanne:
    Welkom thuis!
    Bedankt voor prachtige reisverhalen.
    Wat een avontuur!
  2. Elles:
    29 augustus 2015
    Welkom thuis lieve mensen!
  3. Elles:
    29 augustus 2015
    Welkom thuis lieve mensen! Bedankt voor het meenemen in jullie verhaal.
    Liefs
  4. Jan en antoinet:
    29 augustus 2015
    hallo Etienne, Miriam, Marijne en Maarten, opnieuw een ervaring geweest voor jullie samen, jullie gaan voor langere tijd en hebt vele indrukken die blijven van de wereld om je heen op afstand van Holland.
    De kinders weer hier op school en het werk hervat zich ook. Heel knap gedaan om los te laten en sukses bij het hier opstarten. Dank dat we jullie wel en wee mochten volgen om ook een beetje van DIE wereld te voelen. Tot ziens !!
  5. Tante Ine:
    30 augustus 2015
    Welkom thuis Etienne, Miriam, Marijne en Maarten. Wat hebben jullie een beleving mee gemaakt in die maanden. Jullie zijn allemaal een hele levenservaring rijker. Hopelijk horen we jullie verhalen nog een keertje in werkelijkheid vertellen.
  6. G.leliveld:
    30 augustus 2015
    Nog heel erg dank,voor alle verhalen.Wij hebben echt genoten en zijn blij dat jullie gezond en wel weer thuis zijn.Liefs tante jeanny en oom guus.
  7. Lia Thomassen:
    30 augustus 2015
    Dankjewel voor het delen van jullie belevenissen!
  8. Tante Gerrie:
    31 augustus 2015
    Lieve Etienne, Miriam, Marijne en Maarten, Wat hebben jullie een geweldige reis gehad, probeer er maar zo lang mogelijk van na te genieten, en inderdaad, het gevoel van rust vast te houden. Ik probeer zo gauw mogelijk echt alles uit jullie eigen mond te horen, dus ik zal proberen of ik jullie aan de telefoon krijg deze week, liefs tante Gerrie
  9. Matthijs:
    31 augustus 2015
    Welkom Thuis Maarten

Ik hoop je snel te zien om te spelen

groetjes Matthijs
  10. Divera:
    1 september 2015
    Welkom thuis!! Un abrazo muy fuerte, Divera
  11. Ingrid:
    1 september 2015
    Welkom thuis allemaal.
    Probeer zo lang mogelijk na te genieten van jullie mooie reis.
    Dank voor het delen van jullie verhalen. Was erg leuk om te lezen.
    Groeten Ingrid